2008. augusztus 20., szerda

Tanácsot kérnék

Páran már biztos láttátok, hogy kikerült a fejlécbe újabb két oldal, az egyik egyelőre a pályára lépéseket és a gólokat tartja nyilván, míg a másik szezonokra lebontva mutatja a klub mérkőzéseit az 1990-es szezonig visszamenőleg.

Nagyjából már halad annak a sok-sok adatnak a feltöltése, amiről még a nyár elején írtam, de egyelőre csak a fenti alapvető statisztikai dolgokat tettem elérhetővé ilyen formában, most azon gondolkozok, hogy mit lehetne még kirakni és ebben kérném a segítségeteket.

Ha van olyan statisztikával kapcsolatos kérdés, érdekesség, amire kíváncsiak lennétek akkor írjátok be légyszíves a kommentek közé.

A lehetőségeitek félig-meddig korlátozottak, mert jelen állás szerint a mérkőzéseket, gólszerzőket, pályára lévő játékosokat tárolja a rendszer, szóval nincsenek ilyenek, hogy hány passza, vagy hány jó szerelése volt xy-nak. De ha ilyenekre lenne igény, akkor természetesen ez is megoldható, csak idő kell hozzá.

Szóval ha van egy kis időtök törjétek picit a fejeteket, minden ötletet nagyon szívesen fogadok.

(Hosszútávon ennek az egésznek az a célja, hogy ne kelljen a statisztikai dolgok miatt más helyre elmennetek, itt megtaláljátok amit esetleg kerestek.)

4 megjegyzés:

  1. Nemtom, nálam Smith - még ha nem is úgy teljesít - csatár.

    VálaszTörlés
  2. kösz az észrevételt, szerintem is az, valamiért kp-re írtam be
    javítva

    VálaszTörlés
  3. "Hosszútávon az a célja, hogy lenyomjuk a rivális oldalakat." :D

    VálaszTörlés
  4. jaj, de olvasol a sorok között, te :D

    Amúgy az lenne a jó, hogy olyan statok álljanak az ember rendelkezésére, amiket néha a nufc.com ír. Engem mindig ledöbbent.
    A napokban nézegettem a nufc.hu-n lévő stat-oldalt, tetszik nagyon, valami hasonló és egyben teljesen más dolgot szeretnék. De majd még kifundálom. :)

    VálaszTörlés