2008. augusztus 24., vasárnap

Owen értékel

Szintén a klub hivatalos tv-csatornájának adott interjú. Az alany ezúttal Michael Owen.

Visszatéréseden megszerezted a győztes gólt. Ennél jobban nem alakulhattak a dolgok, igaz?

Nem, természetesen, örülünk a győzelemnek. Szerettünk volna jobban játszani, de nagyon jó volt megszerezni a győzelmet. Nem éreztem semmi rosszat, ez önbizalommal tölt el, főleg egy ilyen nyár után.

Beteg is voltam párszor, apró sérüléseim is voltak. Még ha úgy is tűnik, hogy hónapokat voltam távol, mindössze egyetlen mérkőzést hagytam ki és örülök, hogy ismét játszhatok.

Meséld el a találatodat. Geremi remekül adta be a labdát, te pedig nagyszerűen fejeltél a kapuba a hosszú oldalon.

Geremi beadásai kiválóak, amint megkapja, szinte azonnal küldi be, ezt nagyon szeretik a csatárok. Sikerült egy kis lélegzetvételnyi helyet szereznem, ellépni a védőtől és befejelni.

10 perccel a gól előtt egy teljesen ugyanolyan szituáció, Jaaskelainen védeni tudott. Mi történt?

Igen, sajnos középre fejeltem, és a beadásnál visszafelé kellett lépnem, így nem is volt igazán erő a fejesben. Hasonlónak tűnik a két helyzet, de az egyikből sokkal könnyebb gólt szerezni.

Valószínűleg te leszel most a címlapokon, de el kell ismerni Shay hatalmas védését is, amivel meccsben tartott minket.

Shay kiváló kapus, megjárta a hadak útját a sérülésekkel, de amikor egészséges, páratlan hálóőr. Szerencsések vagyunk, hogy két ilyen jó kapusunk van. A védése komolyabb bravúr volt, mint a gólom, ő volt a nap hőse.

Végezetül, hogy érzed magad, lehet mondani, hogy 100%-os vagy?

Nem lettem volna a pályán, ha nem lennék 100%-os. De természetesen nem lehet egyből csúcsformában lenni, újra meg kell szokni az ütközéseket. Tavaly amikor a menedzser átvette a klubot, nagyjából 20 meccset játszottam az irányítása alatt és soha mégcsak fel sem merült semmi gond, mert a testem ismét hozzászokott a játékhoz. Nekem mindig akkor volt gondom, ha nem tudtam huzamosabb ideig játszani. Az első 10-15 edzés, az első 2-3 mérkőzés nagyon fontos számomra.

Ha sikerül megúsznom a következő pár hetet és úgy érzem ismét felvette a testem a ritmust, akkor szinte szárnyakra kapok. De nem akarom az ördögöt a falra festeni, azzal, hogy túl sokat beszélek róla. Nagyszerű volt újra játszani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése