2008. augusztus 29., péntek

Keegan: Én adtam el Milnert

Kevin Keegan a mai sajtótájékoztatón.
"James természetesen nem olyan játékos, akit el akar adni az ember. Mindazonáltal szeretném elmondani, hogy az én döntésem volt az eladása.

"Nagyon jó ajánlatot kaptunk és előretekintve a következő 2-3 napra, nem adtam volna el, ha tudnám, hogy ezzel előrébb juttatom a klubot. Jó esélyünk van, hogy 3-4 játékost is leigazoljunk a határidő előtt.

"A legjobbakat kívánom Jamesnek. Mindenki számára ez a megfelelő végkifejlet és nem szabad bármi rosszat feltételezni róla. Emlékeztetnék, hogy nem duzzogott, amikor két éve szinte már a kezében volt a toll, amikor visszarendelte a klub."

2 megjegyzés:

  1. Ez nem az első "öngól" a klub történelmében. Reménykedjünk,hogy az utolsó. Kiváncsi vagyok lesz-e helyette vki? Óriási veszteség,nagyon fog hiányozni a küzdőszelleme,melózása és a fontos góljai.

    VálaszTörlés
  2. Győzött a szürkénél is szürkébb Villa.Megvan Milner,eladják Barry-t a Pool-nak és még pénzük is marad az üzlet végén.

    VálaszTörlés