2009. január 7., szerda

Miért!?

Shola Ameobi új, három évre szóló szerződést írt alá a klubhoz, így 2012 nyaráig marad a játékosunk.


"Örülök, hogy új szerződést írhatok alá és a jövőben is a klubnál maradhatok."


[caption id="" align="aligncenter" width="477" caption="Szarul játszol és mégis megtart a klub. Le a kalappal előtted."]Szarul játszol és mégis megtart a klub. Le a kalappal előtted.[/caption]

Le vagyok sokkolva. Shola évek óta nem volt egészséges egy hónapnál tovább. A pályán úgy lézeng, mint Berbatov, miközben olyan technikai tudása van, mint Choprának.


Van a klubnál egy tehetségesnek vélt spanyol gyerek, 'akire a jövőben számítunk' (Kinnear szavai), Xisco. Ehhez képest itt tartjuk azt a Shola Ameobit, aki szinte képtelen egy egyeneset rúgni a labdába teli rüszttel. Vagy ott van egy jól fejelő, SuperMac alkatú Andy Carroll. Miért nem őket favorizáljuk az eddig minden lehetőségét elpuskázó Ameobi helyett?? Érthetetlen.


Kétségünk se legyen, amint lejárt volna mostani szerződése, egy csapásra a másodosztályban találta magát.


Nem tudom, hogy a kialakult gazdasági helyzet (ami Angliát elég keményen érinti) és az ebből fakadó nadrágszíjszorítás áll a dolog hátterében, de nagyon rossz képet látok most magam előtt.


Nézzétek meg a klub honlapján a cikket, mikor ezen sorokat írom még nem javították.


The deal means that the Geordie striker has not committed his future to the Magpies until the summer of 2012.

8 megjegyzés:

  1. azok alapján ami ennél a klubnál folyik az utóbbi pár évben, én már meg sem lepődöm...

    VálaszTörlés
  2. szegény ember vízzel főz :)

    VálaszTörlés
  3. A honlapszerkesztőnél is dolgozott a tudatalatti...

    VálaszTörlés
  4. Marci, én Ameobit nem említeném a helyedben egy lapon Berbatovval, már az összehasonlítás is méltatlan a bolgárhoz..

    VálaszTörlés
  5. re: Joly
    Nem becsmérelni akartam Berbatovot, de ha nincs a csapatuknál a labda nagyon hasonlóan mozognak a pályán (sétálnak). A bolgár természetesen ezt megteheti, mert ha náluk van a labda, akkor remekül helyezkedik, a labdával pedig kivételesen jól bánik.

    A megjegyzéssel arra próbáltam utalni, hogy Shola Berbatov és Chopra rossz keveréke: lustán lézeng, ha nem a csapatánál van a labda és emellé ügyetlen a játékhoz is.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!Nemrég regisztráltam...már több éve kedvenc csapatom a Nufc...gondoltam csatlakozok a hozzátok...sztem az utobbi idök egyik legborzalmasabb idöszakában vagyunk!!Többek közt ezért is...:S

    VálaszTörlés
  7. Üdvözlet Thomas11. :)

    VálaszTörlés