2009. január 8., csütörtök

Kádár-interjú a Nemzeti Sportban

A sportnapilap Légióssors című rovatának mai epizódjában Kemény Kristóf Kádár Tamással beszélgetett.

Nemzeti Sport: Jön a Fradiba?

Kádár Tamás: Jómagam is több helyen olvastam, hogy felvetődött a nevem a Ferencvárosnál, és azt is tudom, hogy Bobby Davison tárgyalt a klubbal a kölcsönvételemről, ám velem nem beszélt az FTC edzője. Jóllehet örömmel meghallgatok minden ajánlatot, s nem zárkózom el az új lehetőség elől, de most hiába csábítanának haza... Egyrészt azért, mert közel kerültem ahhoz, hogy bemutatkozzam a Newcastle felnőttcsapatában, másrészt azért, mert megítélésem szerint visszalépés lenne a magyar NB II-be igazolni, hiszen itt a reserve-meccsek is színvonalasabbak a hazai másodosztálynál.

NS: Minderre rácáfol, hogy Ferenczi István az előző FA-kupa kiírás elődöntőjébe kerülő Barnsleyt hagyta ott az FTC kedvéért ...

KT: Még egyszer mondom, örömmel meghallgatok minden ajánlatot, ám engem konkrét felkéréssel nem kerestek. Az pedig megtisztelő, hogy a Newcastle ragaszkodik hozzám. Erre jó példa, hogy a csapatfotózáson, az új idény előtt elkészült poszteren én is rajta vagyok, és az első csapat edzésein rajtam kívül nem nagyon látni fiatalt. A hétfői tartalékmeccsen sem engedtek pályára lépni, nehogy megsérüljek, és ha kellek, még véletlenül se legyek harcképtelen a szombati, West Ham United elleni bajnoki előtt.

NS: Eddig sajnos kettőből semmi a mérlege: a Liverpool és a Hull City ellen is csak a kispadon ült. Talán a West Ham ellen?

KT: Talán... Nekem az is örök emlék marad, amikor a Liverpool ellen elküldtek melegíteni. José Enrique kicsit sántikált, egy ideig úgy tűnt, nem bírja végig, ezért szóltak, induljak mozogni. Elfogott a remegés, de túltettem magam az izgalmon.  Végül elmaradt a bemutatkozás, hátrányba kerültünk, így csatárt hoztak a helyére. Egyébként azt már az első csapatnál eltöltött idő alatt megtanultam: ahhoz, hogy boldoguljak, elsősorban a lámpalázat kell levetkőznöm.

NS: És megszokni a minőségi változást. Mi a különbség, amikor egy magyar csatárral kerül szembe, és amikor Michael Owent fogja az edzésjáték során?

KT: Itt minden olyan gyorsan, hirtelen történik. Ráadásul - ha már Michael Owent említi - a támadó rutinból képes megoldani egyes szituációkat, minden mozdulata finom, gördülékeny a játéka. Apró termete miatt pedig rendkívül gyorsan változtat irányt, nehéz vele tartani a tempót - mondjuk azért az én sebességemet is dicsérik.

NS: És szidni szokták a sztárok?

KT: Maximum tanácsolnak. Ha nem a legjobb megoldást választom, akkor az én posztomon szereplő klasszis vagy éppen a hozzám legközelebb álló társ felhívja a figyelmemet arra, rossz döntést hoztam, és elmondja, miben változtassak. Előfordult, hogy Damien Duff szólt, alkossak vele párt, barátsággal állt hozzám. Fiatal vagyok, számomra az a legfontosabb, hogy fejlődjek. A Newcastle-nál pedig erre is van lehetőségem. Persze elfogadnám, ha kölcsönadna a klub, s nem lenne ellenemre egy másodosztályú csapat felkérése.

NS: A Fradi speciel az?

KT: Championshipben szereplő klubról beszélek...

Az újságíró kicsit túlzottan is rátapadt a Fradi-témára, egyébként Kádi teljesen profin nyilatkozott, megerősítve anyukája értesüléseit a hétfői tartalékmeccsel kapcsolatban.

Tartok tőle. hogy egy ideig nem lesz újra ekkora lehetősége, mint a Liverpool ellen, de persze nem tudjuk mit hoz a holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése