2008. szeptember 4., csütörtök

Kevin Keegan lemondott

Sajnos bekövetkezett, amire számítani lehetett, Kevin Keegan lemondott menedzseri posztjáról.

Kevin közleménye

Minden tőlem telhetőt megtettem, hogy egyezségre jussak az igazgatókkal, de ez sajnos nem sikerült. Véleményem szerint a menedzsernek menedzselnie és a kluboknak nem szabad a menedzserekre olyan játékosokat rákényszeríteni, akiket nem akar.

Továbbra is vágyam, hogy lássam jól szerepelni a Newcastle Unitedet és hihetetlenül sajnálom a játékosokat, a stábot és legfőképp a szurkolókat.

Nem maradt más választásom, minthogy távozzak.

Számítottam erre, mélységesen csalódott és dühös vagyok, hogy idáig fajultak a dolgok.

A legjobbakat Kevin.

15 megjegyzés:

  1. Most örülök, hogy válogatott szünet van, legalább hátha felrázódnak a srácok a Hull ellen. Ők sem vannak morálisan a topon.

    Remélem a szurkolói nyomás hatására Ashley veszi a kalapját.

    VálaszTörlés
  2. Wise maradt, Keegan ment.Jön egy spanyol edző vagy éppen Poyet - a bajnokság végéig...Így eredményt elvárni nem lehet. Gondolom a csapat hangulata fasza...Nagyon sajnálom KingKev távozását.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom én is.

    Talán szentségtörés erről beszélni, de remélem, hogy külföldi mestert hoznak, mert az európai edzők sokkal jobban hozzá vannak szokva ehhez a rendszerhez, mint a britek (lásd Curbs és KK, nyakamat rá, hogy Hughes sem bírja sokáig)

    VálaszTörlés
  4. Így valószínüleg Owen-t is elveszítjük.

    VálaszTörlés
  5. Szánalmas, hogy csak azért igazolt a klub, hogy igazoljon. Már a leigazolásuk pillanatában kételkedtem abban, hogy szükség volt Xiscora és Gonzalezre. Nyilvánvaló volt, hogy nincs, de legalább játékosok...

    Hughes azért nem fogja bírni, mert annyi pénz van most ott, hogy ő nem elég nagy név a sok sztárhoz akik jönni fognak. A képességei meglennének hozzá.

    Annak ellenére, hogy nem Newcastle szurkoló vagyok, én is sajnálom Keegant, mert ő mindent igyekezett megtenni a klubért.

    VálaszTörlés
  6. A Hull elleni meccs alatt érdekes dolgok történhetnek a NUFC.com szerint. Elkeserítő, hogy idáig jutott a klub.

    VálaszTörlés
  7. A késői stadionba menés szerintem benne lehet a pakliban, más nem hiszem, hogy lesz.

    A hangulat majd szerintem a vártnál gyorsabban fog javulni, de a bizalom a klub felé hihetetlen mértékben visszaesett és ezt nagyon nehéz lesz visszaállítani.

    VálaszTörlés
  8. Mérhetetlenül szomorú vagyok...:(
    Reméljük, a csapat nem sínyli meg. Az átigazolásoknál Coloccini volt minőségi igazolás, Jonas nekem meglepetést okozott (kellemes csalódás volt), az összes többi csak darabra jött. Guthrie eddig jól játszott, de kevés a tapasztalata, kiváncsi vagyok mi lesz pár fordulóval később. Egy ilyen klubnak, mint a Newcastle, olyan szintű játékosokat kellene igazolni, mint Corluka, Silvestre, Wr-Phillips, Xabi Alonso, POdolski. Ezek csak példák, nem azt mondom, hogy őket kellene. Ehhez képest amikor jöttek az igazolások (Colo kivételével) lázasan keresgettem a neten, hogy "Hát ez meg ki?". Persze lehet, hogy az én hibám, hogy nem ismerem őket, de ezt Marci nyilván megmondja majd.
    Steven Taylorral meg lassan tele a hócipőm, bár nagy közönségkedvenc. Ahogy nézegetem az összefoglalókat, egyre több gólban találom hibásnak. Nem elég érett az első vonalhoz.
    Elnézést ezért az ámokfutásért, de ilyen hetem volt és emellett még a kedvenc csapatom is carban van....

    VálaszTörlés
  9. Nem hiszem, hogy a te hibád lenne, hogy nem ismerted az igazolásainkat, a semmiből igazoltunk négy embert (Gutierrez, Bassong, Xisco, Gonzalez), igaz eddig egy bejött közülük.

    Taylorral kapcsolatban már én is sokszor kifejtettem a véleményem: túlértékelt, teljesen érthető miért nem játszott még egyszer sem a nagycsapatban. A fő gond az, hogy már évek óta stabil kezdő, a fejlődésnek nem sok nyoma van.

    VálaszTörlés
  10. Akkor nem vagyok vak ezek szerint.....Szerintem Taylor a 2. osztályban középcsapatban lehetne (talán) kezdő.

    VálaszTörlés
  11. Urak! Max. Tisztelet Nektek, de Taylorral kapcsolatban mindenképpen vitatkoznék. Tény, hogy benne van a hiba a játékában, de a szívét-lelkét kiteszi a pályára (tudom közhely,de IGAZ!)! Az U21-ben abszolút magabiztos, vezér-az okokat érdemes lenne a mindenkori vezetésnek kutatni. Továbbá még ilyen szinten is szükségük van a klubboknak "helyi srácra". A másodosztályú minősítésről meg sztem Benítez-nek is más lenne a véleménye,aki bármikor vinné Tayls-t!
    Figyelni kéne az értékes fiatalokra! Milner-t elkúrták, Taylor-t,Zoggy-t nem szabad!!!

    VálaszTörlés
  12. Taylor ahhoz képest, hogy mióta alapember a csapatban kevés fejlődést mutat. Nem akarom lebecsülni az U21-et, de ott Milner is zsákszámra rugdosta a gólokat, más kávéház, mint a PL.
    Az adottságai meg vannak, de fejben kifejezetten gyenge - engem legjobban az állandó hátrálása idegesít, amit szerintem pánikból csinál -, és ezt akkor is jogos érvnek gondolom, ha még csak 22. 87 meccsel a lábában ennél érettebben is játszhatna.

    Hosszú távon szerintem is a klub egyik meghatározó embere lehet, cséká is természetesen, de ettől még frusztráló nézni, hogy évről-évre elköveti ugyanazokat a hibákat.

    VálaszTörlés
  13. Oké, csak azt hittem,hogy Te is az elpattintása mellett érvelsz! Nyilván van hová fejlődnie,de ezekszerint abban egyetértünk,hogy a csapat értéke! Amit korábban írtál,hogy mindig blokkolni akarja a labda útját és hátrál igaz, de lelkes és afontos góljai(Blackburn,Arsenal,Uefa),mindegy elfogult vagyok, nagyon bírom!
    Nagyon jó,hogy van ez a blog! Gratula!!!

    VálaszTörlés
  14. Ezen a szinten már kevés ha kiteszi a szívét, lelkét. Itt már csak az eredmények beszélnek. Kőkeményen. Nem igazán tudom megfogalmazni mit érzek ha látom a játékát, de talán az a legjobb rá, hogy alacsony a játékintelligenciája. Mint ex-kapusnak, higyjétek el nekem, hogy meg lehet őrülni attól amit csinál. Még akkor is, ha én csak egy huszadrangú csapatban védtem.

    VálaszTörlés
  15. Szerintem nincs igazad,de az enyém is csak egy vélemény a sok közül. a lényeg,hogy a klub előrelépjen a jelenlegi helyzetből! TAYLOR-ral a védelem tengelyében sztem!

    VálaszTörlés