2008. szeptember 5., péntek

Barton 6+6 meccses eltiltást kapott

Ma zajlott le az FA londoni központjában Joey Barton Ousmane Dabo elleni ügyének tárgyalása.

A középpályás összesen 12 mérkőzésre szóló eltiltást kapott, amiből hatot felfüggesztettek, illetve 25 ezer fontot köteles befizetni a szövetség kasszájába.

A felfüggesztett 6 mérkőzéses eltiltás azonnal életbe lép, ha Bartont bármikor elmarasztalja a szövetség hasonló erőszakos cselekedet miatt, illetve ha durvaság miatt kiállítják.

A hat mérkőzés azt jelenti, hogy leghamarabb október 25-én a Sunderland elleni idegenbeli rangadón léphet újra pályára.

Remélem, hogy ezzel végleg lezárult Barton históriája.

6 megjegyzés:

  1. Azért kellett átfogalmaznom a nufc.hu-n a cikkemet, mert szó szerint ugyanazt írtad, és én meg csak utána néztem meg. :D

    VálaszTörlés
  2. Na most úgy néz ki az előző hsz-ből, mintha már nem lennék magam alatt...

    VálaszTörlés
  3. Én is a hivatalos oldalt fordítottam le, gondolom azért lett ugyanaz ;)

    VálaszTörlés
  4. Én viszont nem onnan, de a 6+6 például ua. lett.

    Szerinted van esély arra, hogy az indiai gyerek megvegye Ashelytől a klubot?

    VálaszTörlés
  5. Egyelőre még azt sem tudni, hogy tényleg meg akarja-e venni a csapatot. Ha komolyak a szándékai, akkor szerintem elképzelhető, de nem tartom valószínűnek.

    VálaszTörlés
  6. SACK THE BOARD!

    VálaszTörlés