2008. november 10., hétfő

Megindult a Shearer-spekuláció

Ma a fogadóirodáknál 9-10 körülről 2 alá csökkent az az odds, amit Alan Shearer kinevezésekor kifizetnek a fogadóknak. A SkyBet egyik fejese azt mondta, hogy jelentős pénzt tettek fel Shearerre a nap folyamán, elsősorban az észak-keleti régióban.

Véleményem szerint egy jól sikerült pletykáról van szó, Shearer nevét hallva pedig az emberek többsége elhitte a dolgot. Egy Deschamps-pletyka hallatán nem hiszem, hogy sokan rohantak volna a bukikhoz.

De persze az ördög nem alszik.

7 megjegyzés:

  1. Szerintem csak ugy tudnak meg tartani Owen hogy ha kineveznek edzonek Shearet! Maskep semmi eselyunk.

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom....Nagyon kevés sztárfocistából lett sztáredző. Inkább a szürkébb teljesítményt nyújtó játékosok lesznek jó edzők szerintem. Persze egy-két kivétel akad.Ki tudja, Shearer milyen lenne. Más vélemény?

    VálaszTörlés
  3. A csapatban es a valogatottban vezeregyeniseg volt, sokkal intelligensebb mint az atlag focista, Newcastleban (is) nagyon tisztelik, a motivacioval biztos nem lenne problema. Valamelyik csatornan o a heti osszefoglalo szakertoje, szerintem tobb keresni valoja van a palya szelen mint mar egy visszavonult edzonek.

    VálaszTörlés
  4. Legyen igazad! Egy kérdés már 2 napja nem hagy aludni. Az oké, hogy a bal és jobb szélső néha helyet cserél a pályán egymással olyan 5-10 percre, de a Fulham ellen ez 50 percig volt így. Duff a jobb, Jónás a bal oldalt. Valaki világosítson már fel, mert ez kimaradt az életemből, pedig 9 évig fociztam, noha csak a kapuban.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Az e heti Képes Sportban Kádár Tomi!
    http://kso.hu/KS_ajanlo_index.php?ev=2008&lapszam=46
    A http://www.kepessport.hu/ oldalon pedig videón keresztül kukkanthattok be otthonába. (csak szerdán jelenik meg)

    VálaszTörlés
  6. Moha bácsi - 2008. november 11., 19:37

    Mostanában én ezt egyre többször látom az angol csapatoknál, ahol a szélső viszonylag jól bánik a labdával. Én is jobban szeretem, ha a srácnak a külső lába az ügyes, így be tudja adni egyből a bogyót, de mostanában sokan ráfeküdtek arra, hogy amikor szembe kerülnek a védővel, befelé cseleznek.
    Ehhez az a jó, ha a belső lába az ügyesebb a játékosnak, bár szerintem ez a módszer csak akkor kifizetődő, ha a befelé cselezés után el is lövi a játékos a labdát, amit eddig Jonastól vagy Dufftól tényleg csak elvétve láthattunk.
    Én is jobban örülnék neki, ha a meccs döntő részét a saját posztjukon játszanák.

    VálaszTörlés
  7. Jó-jó persze, ezt eddig is értettem, de ennek csak akkor van értelme, ha 10 percenként helyet cserélnének, hogy váltogatni tudják a közvetlen beadást és a középre törést. Ha folyamatosan 50 percig ott játszik, semmi értelme, mert az őrzője már kívülről tudja mi következik. Pl:nézdd meg a kö**ög C. Ronaldo-t. egyszer itt bukkan fel, egyszer ott, egyszer középen, gyakorlatilag az egész középpálya cserélődik a meccs alatt. Ezt mások így csinálják, csak mi nem. Dögöljek meg ha értem. Bár a NUFC mindig is egy kicsit különc volt... Ezért szerettem meg annyira. Jah, még el sem dicsekedtem vele, tegnap megérkezett Angliából Kádár Tomi meze, dedikálva. Azóta mindent szívárványszínűnek látok.

    VálaszTörlés