2008. október 6., hétfő

Kinnear mindkét gólunkról lemaradt

Joe Kinnear a mérkőzés utáni értékelést követően elmondta, hogy lemaradt a szépítő, majd pedig az egyenlítő gólról is, így rohan vissza a hotelbe, hogy megnézze a Match of the Day-t.

Joe percekkel a félidő előtt elindult az öltözőbe, hogy összeszedje gondolatait, így lemaradt Taylor szépítő fejesgóljáról, majd ugyancsak az öltözők előtti lépcsőn osztogatott istrukciókat Duff egyenlítő találata idején.

[caption id="attachment_1421" align="aligncenter" width="477" caption="Duff kezd magára találni"]Duff kezd magára találni[/caption]
"Higgye el, én lennék a legboldogabb ember a világon, ha mesélhetnék a gólokról, de sajnos nem tehetem, mivel lemaradtam róluk."

"Csupán a közönség reakciójából jöttem rá, hogy mi történt és elmondhatom, hogy igazán jó érzés volt úgy visszaülni a helyemre, hogy döntetlen az állás. Most pedig rohanok vissza a hotelbe, hogy megnézzem a Match of the Dayt, azt hiszem élvezni fogom. Elégedett vagyok a csapat teljesítményével és örülok, hogy sikerült pontot mentenünk Liverpoolban."

Ezek után nem csoda, hogy Kinnear benne volt a hét vesztesei között az eurosport.yahoo.co.uk szerkesztői szerint.

Egy arc ez az ember! :)

1 megjegyzés: