2008. október 20., hétfő

Csapatok: Newcastle - Man City

Martins bekerül végül, ennyit érnek az én megérzéseim. :) Beye is játszik, bal oldalon Bassong lesz. N'Zogbia kikerült a csapatból, Geremi játszik a középpályán, erre értelmes magyarázatot szerintem egyikünk sem tud adni. Aztán, ha Zog csereként lő győztes gólt, akkor nem szólhatunk egy szót sem.

Padunk talán idén először nélkülözi a sihedereket (na jó, Carroll talán még annak tekinthető).

Newcastle

Given, Beye, Taylor, Coloccini, Bassong, Geremi, Guthrie, Butt, Duff, Ameobi, Martins
cserék: Harper, Cacapa, Edgar, Enrique, N'Zogbia, Xisco, Carroll

Robinho játszik, más komoly hozzáfűznivalóm nincsen. Baromi erős a City.

Man City

Hart, Richards, Garrido, Dunne (c), Ben Haim, Kompany, Ireland, Wright-Phillips, Robinho, Hamman, Jo
cserék: Onuoha, Elano, Schmeichel, Fernandes, Evans, Sturridge, Berti

24 megjegyzés:

  1. Nagyon bíztam Jonas visszatérésében,koppantam.Sebaj,majd a szombati derbin! Jó lenne kapott gól nélkül lehozni,de erre nyilván nem sok az esély.

    VálaszTörlés
  2. A két középső City-védő játékában bőven benne van a hiba sztem.

    VálaszTörlés
  3. Már megint Ameobi mit csinál, akárcsak az Arsenal ellen, nem hiszem el, kurva jó indítás lett volna Martinsnak...

    VálaszTörlés
  4. Nemrég a Match of the Dayben elemezték Rob Styles 11eseit... Pont erre gondoltam a meccs kezdetén, amikor megláttam a fejét...

    VálaszTörlés
  5. Ja, nem tudom mi tartja még játékban ezt a majmot.

    VálaszTörlés
  6. Shola milyen fasza zsugát adott, Duffnak ez be kellett volna varrnia.

    VálaszTörlés
  7. Onnan,ahol ez a buzi állt úgy láthatta,hogy az,de egyértelműen nem volt büntető!
    Szerintem biztosan visszadja ez a gyökér az első adandó alkalommal.
    Túrni,zakatolni kell a fiúknak nincs mese!
    Howay The Lads!

    VálaszTörlés
  8. Nehéz szitu, elfogadom, pláne az ő szögéből.
    De akkor minek fújja be, ha egyszer nem látja rendesen.

    Kompenzálni fog, szerintem is, két kamu sárgát már az első félidőben kiosztott nekik.

    VálaszTörlés
  9. Szeretném,hogy jöjjön Zoggy,csak ez a rohadt emberhátrány...

    VálaszTörlés
  10. Martins helyett beküldeném, látszik rajta, hogy alig edzett valamit a meccs előtt.

    VálaszTörlés
  11. Azért mázli, hogy ótvarszar ez a Man City :)

    VálaszTörlés
  12. MEKKORA FILÓ! DUNNE!! :D

    VálaszTörlés
  13. GGGÓÓÓÓÓLLLLL!!!!

    VálaszTörlés
  14. gólgólgólgólóglóglgólgólgódlgdógdggólll

    VálaszTörlés
  15. Jó látni Sir Bobbyt :)

    VálaszTörlés
  16. húzós meccs lesz

    VálaszTörlés
  17. Húha, nem lesz egyszerű ez a 20 perc.

    VálaszTörlés
  18. Sholát is lassan lehozhatjuk majd, mert már alig áll a lábán.

    VálaszTörlés
  19. Asszem Xiscot egy ideig nem látjuk majd, Carroll jön Shola helyett.

    VálaszTörlés
  20. kurva büdös picsába

    VálaszTörlés
  21. Elnézést, hogy pár hsz nem jelent meg azonnal, mostanában sok a spam és még nincs igazán kidolgozva a szűrő.

    VálaszTörlés