2008. október 23., csütörtök

Jonas visszatérhet

Jonas Gutierrez újra pályára léphet szombaton, a szeptemberi súlyos vállsérülése után először. Jonas az argentín válogatott egyik mérkőzésén szedte össze a sérülést és egészen a múlt hétig nem edzhetett 100%-os erőbedobással.

Ennek köszönhetően nem játszatták hétfőn a Manchester City ellen, de Joe Kinnear szerint a Sunderland ellen mindenképpen benne lesz a 18-ban. Egyelőre nem döntötték el, hogy kezdő lesz vagy csere.

Remek hír, nagyon hiányzott már a kreativitása, vele ismét van három egészséges szélsőnk.

4 megjegyzés:

  1. Marci! Tudsz szerválni valahonnan egy nagyméretű csapatfotót? Ma tették ki a nufc.co.uk-ra de nagyon kicsi a kép amit találtam.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem. Úgy láttam, hogy még nem lehet megvenni a klub képesboltjában sem, szerintem amint elkezdik árulni, fel fognak kerülni a nagyobb változatok a netre. Viszont számítani kell rá, hogy vízjelesek lesznek, ez nem tudom gond-e?

    VálaszTörlés
  3. Nem. De azért kösz, hogy utánanéztél. Csodálkozom hogy getty-n sincs fent.

    VálaszTörlés
  4. Nem kis meglepetésre kiderült, hogy Kádár Tomi anyukája a kolleginám, csak ezt eddig nem tudtam. Természetesen megadtam neki "kis közösségünk" linkjét, tehát felbukkanása várható ezen az oldalon. Addig is íme egy portál, ahol a reserve és a Tomival kapcsolatos híreket ELSŐKÉZBŐL kaphatjuk meg:
    http://kadi.gportal.hu/

    VálaszTörlés