2008. október 21., kedd

Értékelések: Newcastle - Man City

Joe Kinnear érthetően a játékosok küzdeni tudását emelte ki.

Komoly nyomás alatt voltunk a meccs nagy részében. Keményen kellett harcolnunk az utolsó fél órában. Végig támadtak és remekül helyt álltunk és meg is csíphettük volna a győzelmet. Volt pár igazán nagy helyzetünk.

Összességében elégedett voltam. Mindig a legtöbb pontra törekszik az ember és a mi helyzetünkben hatványozottan szükségünk van rájuk.

De két nehéz mérkőzésen vagyunk túl és sok önbizalmat meríthetünk abból, hogy egyiken sem kaptunk ki.

Oba kiugróan jól játszott - szétfutotta magát. Ugyanez igaz Sholára: egyedül is remekül megállta a helyét elől.


Azt hiszem nagyon jó fogadtatásban részesültem. Ilyenben idáig nem volt részem a klubnál és nagyon örültem neki.

A játékosokról

Nagyon csöndesnek találtam őket, amikor megjöttem. Azt akartam, hogy sűrűbben kifejezzék a gondolataikat.

Mindenkivel leültem beszélgetni és el akarom érni, hogy mindenki egy irányba evezzen, mindenki jól fogadta a szándékaimat.

Mark Hughes szerint visszatekintve a tizenegyes és a kiállítás bennünket jobban segített.

Csalódottak vagyunk. Mi irányítottunk eleinte és furcsa módon a kiállítás állított meg minket. Az életükért küzdenek és szerencséjük volt mindkét gólnál.

Az első háromszor megpattan és Ameobi lábához kerül az ötösön. A második egy teljesen hihetetlen gól, amihez hasonlót nemhogy idén, de pár szezonon keresztül nem fogunk látni.

Úgyhogy sok szerencséjük volt, de igazság szerint ennél sokkal jobbnak kell lennünk. Nem csináltunk sok mindent a második félidőben, amikor nyomás alatt kellett volna tartanunk őket. Mindenhova odaértek, de ennél jobbnak kell lennünk.

Kellett volna egy kis ravaszság a kapu előtt és nem mozgattuk meg őket eléggé. Amint két négyes vonalban felálltak nagyon nehéz volt átjutni rajtuk. Hoztunk egy pontot egy olyan meccsről, ami úgy tűnt elveszett számunkra, de igazából mind a három pontot el kellett volna hoznunk innen.

Valószínűleg nem fognak napokig cikkezni az angolok a City-védők balf*szságairól, fordított esetben persze be nem állna a szájuk. Ez a különbség a kis és nagy klubok között. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése