2009. augusztus 16., vasárnap

Sol Campbell hogy tetszene?

A helyszínen tekintette meg a mai mérkőzést Sol Campbell, jelenleg szabadügynök védő. A hírek szerint Campbell a szurkolók érdeklődésére elmondta, hogy reményei szerint a következő pár napban aláírhat a klubhoz.

Remek hír, akármilyen fizikai formában is van, a tapasztalatának köszönhetően a másodosztályban könnyedén megállja a helyét.

Másrészt viszont picit erősíti azt a pletykát, miszerint Steven Taylor távozik. Helyszíni beszámolók szerint Taylor a szokásosnál is hosszabban kinnmaradt a pályán tapsolni a közönségnek, páraknak úgy tűnt, mintha elköszönt volna. Reméljük csak túláradt benne a fő-Geordie.

6 megjegyzés:

  1. Sajnos sztem Ashleyt nem érdekli a feljutás, csak az, hogy minél több pénzt mentsen meg. És ez katasztrófához vezethet. Eljön egy pont, amikor olyannira legyengül a keret, hogy beleszürkülünk a mezőnybe. Még 1-2 játékos elmegy, és ez be fog következni.

    VálaszTörlés
  2. Nem,Taylort ne!!! Az eddigi eladásokat még nagyjából meg is értem(magas fizetések és Bassongot pl. ennyiért el kellett adni,valamint a tavalyi keret működésképtelen volt),de ez már a kritikus határ!
    Szerintem a Tayls,Smith,Nolan trió a pályán és főleg az öltözőben meghatározó lehet.Sokkal inkább nekik köszönhető,hogy morálisan még egyben van a gárda,mint Hughtonnak(akinek respect egyébként)!
    Ezt a tengelyt meg kell tartani mindenáron!
    Ezen felül nekem Taylor a kedvencem évek óta,így ha eladják akkor ManU,Barca vagy Real-drukker leszek vagy mi a franc a divat...

    A R.Taylor(Simpson),S.Taylor,Campbell,Enrique(Kádár) négyes jó lenne amúgy.

    VálaszTörlés
  3. Plusz még az Andy O'Brien visszatéréséről szóló hírek is gyanúsak.
    Mindenesetre Moyes nem szokott a levegőbe beszélni és a tegnapi féltucat
    után nem hiszem,hogy megválna a legjobb védőjétől-igaz Lescott nagyon
    menne és a pénz nagy úr.

    VálaszTörlés
  4. Andy O'Brien a Robson-érából? Hát lehet megszürkültem az emlékeim, elég fiatal voltam akkor, de mintha ő negatív értelemben lógott volna ki az akkori védősorból...

    VálaszTörlés
  5. marci, albiondean szerint mások feltették a football league show-t (a motd-nél valami ilyesmit írt), de én nem találom. te igen?

    VálaszTörlés
  6. @apcuk
    Maxxed-en szerintem érdemes regisztrálni (http://www.fbtz.com/forum/index.php), ott elsőkézből láthatod az ilyeneket.
    Már feltette albiondean, itt a link: http://www.megaupload.com/?d=QMNHJGY4

    VálaszTörlés