2009. május 31., vasárnap

Riogat a Sunday Times

Általában a vasárnapi újságok híreit nem szoktam komolyan venni és így tettem tegnap este, amikor láttam a Times cikkét. Ma viszont szinte minden nagyobb hírportál leközölte a hírt, többek között az általam barométernek tartott BBC is.

Ashley szavai a Sunday Timesban:
"Mindenki számára katasztrofális volt ez az időszak. Elvesztettem a pénzem és rettenetes döntéseket hoztam. Minél hamarabb szeretnék túladni a klubon.

"Már megbántam (a klub megvásárlását). Sosem mondtam, hogy értek a klubok üzemeltetéséhez. Csak egy szurkoló voltam - egy tehetős szurkoló. Most már kevésbé vagyok gazdag. Beleöltem a pénzemet és a legjobbat akartam a klubnak. De elismerem, a legjobbam nagyon kevésnek bizonyult. Őszintén sajnálok mindent, ami történt.

"Úgy gondoltam Joe képes lesz a helyes irányba terelni a klubot. Utolsó előtti helyről feljöttünk a 13.-ra, de a dolgok sajnos rosszul alakultak."

ashley-cry-caricature-m

Nem tudom követni a fonalat. A héten ugye volt egy pletyka Ketih Harrisszel kapcsolatban, amit még aznap cáfoltak, most pedig megjelent ez a hír, és teljesen valósnak tűnik a dolog. Egy hónap múlva meg kell kezdeni a felkészülést a szezonra, ha most a tulajváltással elmegy az idő, nem vagyok biztos benne, hogy sikerül jó keretet összerakni a szezonra.

2 megjegyzés:

  1. Alapvetően elég pesszimista természetű vagyok sajnos és a kiesés okozta sallerből sem jöttem még ki teljesen,de pillanatnyilag elég borúsnak látom a jövőt.
    Télen,egy még PL-résztvevő csapatot nem sikerült eladni(igaz,furcsa körülmények között),most 3-4 hét van erre,addig nyilván nem lesz menedzser sem. Extrém esetben 100 millióért Fat Fred visszaveszi és annyi a reformoknak!
    A kiesés első hozadékaként 120 alkalmazottat kirúgtak...
    Persze napról napra változhatnak a dolgok,reméljük a legjobbakat!

    VálaszTörlés
  2. Ha én üzletember lennék felesleges 300 millió fonttal és döntenem kellett volna, hogy megvegyem-e a télen még kiesés ellen küzdő klubot nemet mondtam volna. Most viszont remek alkalom van arra, hogy alacsony áron megvegyék a klubot, amit csak vissza kell juttatni és már rögtön triplájára (lehet, hogy túlzás) nő az értéke. Ráadásul egy új tulaj mindenképpen jó lappal indulna.

    Nem tudom mennyi a jelentkező, de üzleti szempontból szerintem most éri meg megvenni a csapatot. Viszont ha elhúzódik a dolog és menedzsert se neveznek ki egy ideig akkor keresztet vethetünk a szezonra.

    VálaszTörlés