2009. május 18., hétfő

Ennyi volt

Sosem gondoltam, hogy valaha megtapasztalom ezt, különösen azért, mert nem tudom hogyan fogok reagálni. Leginkább apátia lett úrrá rajtam, majd meglátjuk mi lesz velem vasárnap, ha egyáltalán nézni fogom a meccset.

Leginkább egy nagyszülő elvesztéséhez tudom hasonlítani a dolgot. Egyik nagymamám felsős koromban halt meg, egy ideje már velünk élt és látszott rajta, hogy a rák le fogja győzni. Aztán egyszer februárban bevitték a kórházba és egy-két héttel később meghalt. Anyukámat jobban sajnáltam mint magamat és úgy éreztem könnyen túl leszek a dolgon. A temetésen aztán átszakadt a gát, a ravatalazótól kezdve a hantolásig hol zokogtam, hol csak sírdogáltam.

Három éve augusztusban albérletet kerestünk a szülőkkel Pesten, indultunk haza, éppen kanyarodtunk a Kerepesiről a Hungáriára az új BS-nél (teljesen előttem van a kép), amikor kaptuk a hívást, hogy apu apukája meghalt. Nem ért váratlanul, a tata lassan 20 éve teljesen elhagyta magát, életkedve már régen elhagyta, megváltás volt neki. A temetésig itt sem volt gond, szomorú voltam, persze, de az élet megy tovább. Aztán megint eltört a mécses, pedig közel sem voltam olyan közel hozzá, mint a másik nagymamámhoz.

Az utóbbi két napban néha elkapott a szomorúság a csapat miatt, veszettül fáj a dolog, de az óránkénti 2-3 órás letargiát leszámítva tök jól viselem. Ha úgy alakul, hogy vasárnap gép előtt leszek, kelleni fognak a zsepik.

Hosszabb és mélyenszántóbb elemzést a csapat hibáiról akkor hozok, amikor már hivatalos a kiesés. Addig akik szeretnék, tartsák meg a hitet, én bedobtam a törülközőt, készülök a másodosztályra.

8 megjegyzés:

  1. Pár éve,nem tudom mikor,szemtanúja voltam-természetesen tévén keresztül- a Leicester kiesésének. Sírt,zokogott ott kicsi és nagy,öreg és fiatal-SOHA eszembe nem jutott volna,hogy egyszer így járhat az imádott csapatom.
    Szombat 17.50 óta félig megtapasztaltam ezt az érzést.A hétvégén úrrá lett rajtam is a tompa üresség érzete.Mára ez annyit javult,hogy arra gondolok,ha ALAN SHEARER azt mondja van esély,én még mindig tudok hinni NEKI! NEKI IGEN!
    Rohadt kicsi az esély,pokoli nehéz lesz nekünk még a totál enervált Villa ellen is,de hátha...most ezt gondolom,aztán tíz perc múlva letargia és ez így váltakozik folyamatosan.
    Pocsék teljesítményt nyújtottunk végig ez igaz,de nincs mégegy ilyen klub,amely ennyiszer lábon lőtte volna magát és ennyire ne lett volna fikarcnyi szerencséje sem...talán ez vasárnapra változik...nem hiszem...
    Abban bízni,hogy a szar makik és tigrisek botlanak-nagyon elkeserítő.
    Rettegve gondolok a Villa meccsre,de bármi is történik: NUFC 4 LIFE!

    VálaszTörlés
  2. A remény hal meg utoljára!De itt már nagyon nagyon kicsi az esély hogy nyerjünk!Egy pocsék formában lévő Owen,egy magához képest rossz Martins,Lovenkrands,Viduka,Butt,Duff!Coloccini is csak a nevéből él meg mert amit itt csinál az semmi!Jonas-ban azt hittem a szezon elején hogy egy hasznos,sokat futó,harcos játékos.Tévedtem!Raylor is csak ellenünk tud jól játszani.Nolan se hozott megváltást.
    Talán Guthrie,Bassong és Saylor az aki ebben az idényben ugy ahogy csinált valamit.
    A tarcsis MU biztos nem hozza ki magából a legjobbat hogy agyonverjék a Hull-t!A Villanál meg ott vannak a fiatal,gyors játékosok!Gondolok itt Milnerre,Youngra,Reo-Coker-re,Agbonlahorra!Hesky is jól játszik most!nehéz lesz.Pokoli nehéz.
    Itt már nem lehet azt mondani hogy majd most.Most megmutatjuk.
    A küzdeni akarást se nagyon látom a fiukban!Kiesünk és mindenki elhúz innen!!!

    VálaszTörlés
  3. a makik egyelőre saját magukat verik meg.

    VálaszTörlés
  4. kikaptak a makik. nincs mese ha nyerünk a villa ellen, akkor bennt maradunk. a chelsea biztosan agyon veri ezt a sufcot.

    VálaszTörlés
  5. Én is feladtam már. Jövőre 2. vonal!
    De tény, hogy a Stoke után a Portsmouthnak is sokat köszönhetünk.
    Rajtuk nem mulik, nem adták le a pontokat.
    Ha nyertünk volna 16. helyen, biztosan benntmaradva állnánk.
    Rohadtúl bosszantó és elszomorító ez az egész.
    UI.: A bírók meg bekaphatják!!!

    VálaszTörlés
  6. én azt mondom vasárnap játszunk egy jót, és majd a 90 perc után nevessünk/vagy sírjunk, de addig teljesen fölösleges is siránkozni

    VálaszTörlés
  7. Vasárnap késő délután :) Csak 1-et kell nyerni :) ennyi.....

    VálaszTörlés
  8. Függetlenül attól,hogy mi lesz a vége,ebben a scumderlandben még annyi kraft sincs,mint bennünk! Szánalmas volt,ahogy szarrá pofozták magukat vezetésük birtokában. Egyszerűen szarok és az nem létezik,hogy ők vagy a Hull (és a Stoke,a Pompey,a Rovers,a Bolton) maradnak és mi megyünk!

    Védelem nélkül,lelkileg mélyponton,de meg.kell.csinálni.a.csodát!

    VálaszTörlés