2009. július 31., péntek

Elhunyt Sir Bobby Robson

Sir Bobby pénteken délelőtt felesége és szűk családja körében elhunyt.

Bár már nem akarta ötödjére is legyőzni a rákot, számomra nagyon váratlanul történt a dolog. Vasárnap még - tolószékkel ugyan - kinn volt a St. James'-ben az alapítványának szervezett gálamérkőzésen, kezett fogott a játékosokkal, integetett a közönségnek.

Személyében a brit foci legelegánsabb és egyik legsikeresebb alakja távozott. A teljesség igénye nélkül Sir Bobby UEFA-Kupát nyert az Ipswich-csel, olyan csapatokat irányított, mint a Porto, a Barcelona, az Eindhoven. 1990-es vb-n ő vezette Angliát az elődöntőbe és 1999 őszétől öt éven át sikeresen vezette a Newcastle-t is. Egy akkor kudarcként átélt bajnoki ötödik hely miatt kellett ősszel távoznia.

Halála hírére a ma délelőtti edzésen egy perces gyászszünetet tartottak a fiúk.

Jövő vasárnap egykori csapata, a West Bromwich ellen kezdjük a bajnokságot.

Sir Bobby rákellenes alapítványáról további információt itt találhattok.

Nyugodjék békében.




1 megjegyzés:

  1. ...legalább méltó módon köszöntek el Sir Bobbytól vasárnap a játékosok és a teltháznyi aréna. Néztem a meccset és én sem gondoltam volna,hogy már csak pár nap...
    Furcsa dolog,de annak idején én is alig vártam,hogy elküldjék S.B.R.-t.
    Aztán jött Souness és onnan datálható a mélyrepülésünk. Most persze visszasírom az Ő idejében mutatott "gyengébb szereplést"!
    Imádta a NUFC-t.
    R.I.P.

    VálaszTörlés