2010. március 22., hétfő

Taylor eltörte az állkapcsát

Steven Taylor meglepetésre ismét edzésbe állt ma, ez lehetett volna a hét híre. Sajnos estére borzalmasra fordult a helyzet. Taylor délután, kora este állkapocstörés miatt kórházba szállították, pletykák szerint egy csapattárs okozta a sérülést, a tettes állítólag Andy Carroll.

A Daily Mail cikkét linkelem, de reggel valószínűleg minden angol újság weboldalán elérhető lesz a sztori.

Illetékesek egyelőre nem reagáltak a kérdésekre, a Mail arra tippel, hogy a két játékos fizetésének különbsége volt a konfliktus oka, de ebben a pillanatban a legkevésbé sem érdekes, hogy min voltak képesek így összeveszni.

Carrollt a Donny ellen nyilván nem láthatjuk, valószínűleg utána sem sokáig, de a fő kérdés persze az, hogy a pályán és azon kívül milyen hatása lesz a történteknek a többiekre, leszámítva persze, hogy egy gólérzékeny játékost veszít el a csapat.

8 megjegyzés:

  1. Bazmeg ez nemigaz... Hány Barton van a csapatunkban???

    Így elkúrni egy szezont...

    VálaszTörlés
  2. ha az előző hozzászólásra gondolsz, nem:)
    nem rég bukkantam erre a blogra, és eddig csak olvasója voltam. De ez a hír... tegyük tönkre egymást, a csapatot, és a szurkolókat is!:(

    VálaszTörlés
  3. Carroll a csapatban. Nekem különösebben mindegy, hogy hogyan kezelik, de azt gondoltam volna, hogy hanyagolják egy ideig.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Kádi kezdő lesz! :)

    VálaszTörlés
  5. Kádár kezd - ez jó.
    Butt is kezd - ez rossz.
    Carroll is a kezdőben.
    Én nem értem miért nálunk vannak évek óta
    ilyen f@szságok, balhék.....

    VálaszTörlés
  6. behúztuk.clean sheet.fasza.

    VálaszTörlés