2009. április 26., vasárnap

Tökéletes szombat

Mostanában egyre nehezebben tudom magam rávenni az írásra. A csapat minden alkalommal csalódást okoz, emellett nagyon vártam már az NBA rájátszást, ráadásul most kezdődött el a baseball-szezon is. A Spurs (mármint a San Antonio) tegnap lehetetlen helyzetbe került, a baseball még hat hónapon át tart, úgyhogy mostantól ismét teljes figyelmemet a Unitednak tudom szentelni. Sajnálom, hogy mostanában keveset írtam, remélem nem pártoltatok el sokan, igyekszem többet jelentkezni.

Tegnap kacérkodtam a gondolattal, hogy lekoppintom a BBC élő közvetítését, aztán elvetettem az ötletet, inkább néztem a München-Schalkét és figyeltem az eredményeket. Egy kivételtől eltekintve minden eredmény a mi malmunkra hajtotta a vizet.

Nyert a Fulham a Stoke City ellen (1-0), a Liverpool ilyen-olyan segítséggel, de legyőzte a Hull Cityt (1-3). Lehet, hogy furcsa, de a West Brom 3-0-s Sunderland elleni sikere is tökéletes eredmény, a Baggies ezzel az eredménnyel is marad tuti kieső, viszont így a Sunderland is közel került a szakadékhoz. Egyedül a Bolton pontszerzése tekinthető csalódásnak, bár ez lehet, hogy jel számunkra, hogy a Villa ellen nem lehetetlen a jó eredmény (február 7-én nyertek utoljára bajnokit).

Természetesen még mindig hihetetlenül nagy szükség van a győzelemre holnap este, továbbra is négy pontra vagyunk az utolsó bennmaradó helyezéstől, de négy (néhány csapatnak öt) meccsel a vége előtt a kiesőhelyen álló három társaságon kívül hat csapat van nyolc ponton belül a 18. helyezett Borohoz képest. A képzeletbeli vonalat a Wigan alatt húztam meg, úgyhogy ma természetesen a Laticsnak kell szorítanunk. Ugyan idegenben elég közepes a mérlegük, de ha két ponttól megfosztják a Roverst, már örülhetünk.

Egy óra múlva tehát hajrá Arsenal, délután öttől pedig hajrá Wigan! Jó szurkolást

18 megjegyzés:

  1. A Hullnak és a Boronak rohadt kemény a sorsolása,a makik pedig leszállóágban. Személy szerint a Pompeyt is a vonal tájára várom,a Roversnél meg tartósan nincs a két befejező csatár.
    Abszolút nem lehetetlen küldetés a miénk,de az is egyértelmű,hogy mindhárom hazait nyerni KELL,különben nincs tovább!
    Mellesleg vicc kategória sztem,hogy olyan kaliberű és tudású csapatok,mint a Stoke és a Bolton szinte tuti bentmaradók,mi meg az utolsó pillanatig szenvedünk...de ez már a savanyú szőlő esete.

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó mondatoddal kapcsolatban: Ennyit számít, hogy hol van csapat és hol nincs. Küzdeni kell és kiegyensúlyozottan játszani és bármilyen bajnokságban középmezőnyben lehet végezni. A Wigan kerete pl. ránézésre gyenge, de szervezettek, odafigyelnek a védekezésre, nem tojnak be idegenben, nincsenek sztárok.

    Nem szurkolnék nekik, mert dögunalmas csapat, de az eredményeik elismerésre méltóak és nem véletlenül szerepelnek ilyen jól.

    VálaszTörlés
  3. Sima lesz, momentuma sincs a Boronak, vág nekik egy hetest az Arsenal, mint anno a Highburyben. :)

    VálaszTörlés
  4. Azért Foy hozza a formát,az a Bendtner kezezés elég egyértelmű volt!
    Ha még szünet előtt kapnak egyet,sztem is széteshet a Boro.Elég egyoldalú a játék.

    VálaszTörlés
  5. Nem csalódtam ma a Senalban, olvastam, hogy utoljára a Liverpool lőtt nekik bajnokin gólt az Emiratesben.

    VálaszTörlés
  6. Engem továbbra is 1-2 hetente kidob az oldal, pedig nem törlök kukikat, és az adatok megjegyzését is bepipálom bejelentkezéskor, furi. Mondjuk csak mozilla alatt próbáltam eddig.

    VálaszTörlés
  7. A Wigannál hogyne lenne sztár, Zoggy-t leigazolták januárban. Még egy ilyen, és nem áll többet szóba veled...

    VálaszTörlés
  8. A szokásos "fantáziadús" játékát hozó Blackburn már kettővel megy.

    VálaszTörlés
  9. @apcuk
    Szegény én. :-)

    Rovers simán nyer, sajnos.

    VálaszTörlés
  10. marci tedd le a 2 zsetont holnapra

    VálaszTörlés
  11. Reméljük holnap nyerünk, mert ha nem akkor nagyon nagy baj van. De én bízok a fiúkban.

    VálaszTörlés
  12. @apcuk
    Jövőre nálam csak a gép fog tippelni, bőven jobb az átlaga, mint nekem. :)

    VálaszTörlés
  13. @marci
    a gép csak 3 fordulót tippel, különben meg fejlődik az ember, már érzed, hogy kell :)

    VálaszTörlés
  14. NUFC: Steve Harper, Habib Beye, Jose Enrique, Sebastien Bassong, Fabricio Coloccini, Nicky Butt, Alan Smith, Damien Duff, Oba Martins, Michael Owen (c), Mark Viduka
    Subs: Tim Krul, David Edgar, Danny Guthrie, Joey Barton, Jonas Gutierrez, Peter Lovenkrands, Andy Carroll

    VálaszTörlés
  15. Kezdődhetne már!
    Nagyon kéne a gyors gól mindenki megnyugtatására.

    VálaszTörlés