2009. április 1., szerda

Shearer visszatér

Mikor este, éjfél körül olvastam a hírt a Google Readerben, nem tudtam magammal mit csinálni, rohantam a nufc.com-ra, a Toontasticra, próbáltam további infókat szerezni.

Kiderült, hogy este érkezett először meg nem erősített információ, amit sokan április elseje miatt semmibe vettek. Nem telt bele pár óra és a SkySports newcastlei tudosítója, Peter Craig arról számolt be, hogy több forrásból is hallották a hírt, de várnak a hivatalos megerősítésre.

Ez magyar idő szerint nagyjából éjfél körül érkezett meg a klubtól.

Továbbá a mai Daily Mail úgy tudja, hogy megpróbálják rávenni Rob Leet, hogy vállalja el az asszisztensi feladatokat. Természetesen egy jó ideig nem tudtam aludni az izgalomtól.

A legérdekesebb kérdés, hogy mi vette rá Shearert, hogy elvállalja, miközben az év során párszor - a klub felépítésére hivatkozva - nemet mondott.

A két ok, amelyek véleményem szerint nagyjából azonos mértékben játszottak szerepet, a következők.

Shearer imádja a klubot, ahogy a .com megfogalmazta, több szenvedély van a köpéseiben, mint a klubnál lévő embereknek összesen. Elképzelhetjük, ha mi szenvedünk a kiesés hallatán neki milyen gondolatok cikázhatnak a fejében.

A másik, hogy Ashley rászánta magát a változtatásra. Az Arsenal-meccs óta több alkalommal felbukkant az a pletyka, hogy Wise ideje lejárt és kirúgják. Ismerve Shearert, bármennyire is imádja a klubot, nehéz elképzelni, hogy nem szabta meg feltételnek Wise menesztését.

Csütörtökön okosabbak leszünk, addig is elő a mezekkel, tessék mosolyogni és elhinni, hogy nem fogunk kiesni, mert szombaton nagyon nagy meccs várható, a gép elől is elkél a buzdítás.

6 megjegyzés:

  1. Kinnear meg "feljebb lép"? Állítólag director of football lesz, ami most Wise.

    VálaszTörlés
  2. A klub amúgy még nem eresőtette meg. Legalábbis nem a honlapon.

    VálaszTörlés
  3. Ma valamikor lesz hivatalos közlemény.

    VálaszTörlés
  4. én azt se bánnám, hogy ha Alan játékosedző lenne...:) nem jönne rosszul...:)

    VálaszTörlés
  5. Így van,ez hitet adhat-és ad is-mindenkinek,játékosoknak,szurkolóknak:
    van remény! Nagyon-nagyon örülök én is,mint minden Toon-fan.
    Wise kirúgása nyáron úgyis megtörtént volna,így azonban sokkal jobb!

    VálaszTörlés