2010. szeptember 22., szerda

Chelsea 3, Newcastle 4

Még a buziruhás dagadék sem tudta elvenni.

5 megjegyzés:

  1. Megmajmoltuk a nagy kékeket! A féreg dowd nagyon nyomta őket,de csak sikerült.

    A Stanley ellen nagyon nem tetszett a kis Ferguson,de ma káprázatosan tolta Ő is!

    Nagyon szerethető ez a jelenlegi garnitúra és ez az edzői hármas műve-hála Nekik!

    dowd,te alávaló mocskos patkány!

    VálaszTörlés
  2. Kicsit érthetetlen volt számomra Colo és Ryan T. lehozatala,miközben Vuckic-on átszaladtak,Tioté meg nem a posztjára jött be,de a lényeg,hogy sikerült!
    Vasárnap újabb tévés meccs Pulisék ellen.

    VálaszTörlés
  3. Raylor egy faultra volt a pirostól, Colot szerintem pihentetni akarta hétvégére. Igaz, én is azt hittem Tiote kicsit jobb lesz a jobb oldalon, igaz Anelkát nehéz tartani.

    VálaszTörlés
  4. Igazi afrikai,kicsit könnyelműnek tűnik,de tutira sok öröműnk lesz még a játékában szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Szombaton nagyon jó volt, szerintem is az lesz a standard teljesítménye. (Az is lehet, hogy egyszerűen csak nem mozog otthonosan a jobb oldalon, párszor feltűnt, hogy nagyon szorosan állt a belső védőhöz.)

    VálaszTörlés