2010. augusztus 28., szombat

Ben Arfa aláírt

SZOMBAT, 15:15: Megerősítette a klub, Hatem Ben Arfa egy évre kölcsönbe érkezik, jövő nyáron pedig lehetősége lesz a klubnak végleg megszerezni.

Hatem a 37-es mezben fog szerepelni és Cheick Tiotéhoz hasonlóan a Blackpool ellen számíthat először bevetésre.

PÉNTEK, 10:04: A L'Equipe jóvoltából néhány részlet is napvilágot látott. A francia lap szerint 1 éves kölcsönről van szó, melynek végén első opciója van a Newcastle-nak, hogy 6 millió euróért végleg megvegye a játékost a franciáktól, feltéve, ha ebben az évben több, mint 25 tétmérkőzésen szerepel.

6 millió euró egy ilyen kaliberű játékosért nem tűnik sok pénznek, ám hiába döntünk úgy egy év múlva úgy, hogy üzletet kötünk, Ben Arfa fizetési igénye valószínűleg komoly akadály lehet majd.

CSÜTÖRTÖK, 20:57: Nem a szavahihetőségéről ismert az úriember, de Jean-Claude Dassier, Marseille-elnök ma nyilvánosságra hozta, hogy megegyezett a Newcastle-lal és Ben Arfa holnap Angliába érkezik. Remélhetőleg hétvégén megtörténik az orvosi vizsgálat és legkésőbb a jövő hét elején lezárulhat ez a hosszú história. ... És még egy jó játékost is szerzünk.

AUGUSZTUS 13., 20:35: Múlt héten maga a Marseille elnöke nyilatkozta, hogy fiatal francia válogatottjukat, Hatem Ben Arfát kölcsön fogja venii a Newcastle. Ezen a héten, ismét a sajtónak, már azt hablatyolta, még semmi sem biztos.

Minden bizonnyal időhúzásról (többen úgy vélik a Marseille a Ben Arfa helyére érkező Mamadou Niang érkezésére vár) és/vagy több pénz kicsikarásáról volt szó, a részletekre természetesen még várni kell, mindenesetre ma kora este jelentős előrelépés történt, a játékos megérkezett Newcastle-ba.

Némileg köszönetet mondhatunk a twitternek, az okostelefonoknak és társaiknak, hogy az "ezt és ezt láttam itt és itt" típusú pletykákat mostantól igazolni is lehet.

14 megjegyzés:

  1. Az biztos,hogy az OM-ben már nem fog játszani,felégette maga után a hidat.
    Gondolom némi "aprón" megy a szarakodás.

    Örülök,hogy a szokásos borulátásommal nem lett igazam...

    Tudom szentségtörés,de én Bellars-nak is nagyon örülnék! (esély rá zéró,nyilván)

    VálaszTörlés
  2. Én sem bánnám, de egyetértek, nincs rá sok esély, szerintem nem gondolkoznak az idehozatalában. Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy Hughes elviszi a Fulhambe.

    VálaszTörlés
  3. Arévalo Ríos elvileg csatlakozott .túl sok lesz a középpályás :S

    VálaszTörlés
  4. Azért a keret esetleges túlzott mélysége ne legyen ok a panaszra. :)

    VálaszTörlés
  5. Zoggy újra szupersztár üzemmódban:
    http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Wantaway-Wigan-star-Charles-N-Zogbia-storms-out-of-training-with-Birmingham-and-Sunderland-waiting-article554233.html

    Remélem ebből makiság lesz...

    VálaszTörlés
  6. Jól érzi mikor kell elhagyni a süllyedő hajót, ezt el kell ismerni. Szerintem tuti Sunderland, elvégre Bruce vitte anno Wiganbe.

    VálaszTörlés
  7. Hart a kezdő a Cityben...

    VálaszTörlés
  8. Én is ezt csináltam volna: Hartot játszatom és Givent eladom.

    VálaszTörlés
  9. ...és még nagyokat is véd!

    Mindenesetre Shay elhibázta a lépést,Ő egy igazán "nagycsapatot" érdemelne klasszisa és emberi tulajdonságai okán.(talán külföldön)
    Tipp:Wenger-de trófeát ott sem nyer majd.

    megint rohadt nagyot fogott Hart!

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, valaki összefoglalná nekem miről volt itt szó? Bellars=Bellamy? Leigazoltuk Arévalo Riost?

    VálaszTörlés
  11. Igen, Bellars Bellamy beceneve, azért került szóba, mert nagyon kiáll a szénája a Man City-nél.

    Riosról én még csak a nufc.com-on olvastam, ott még csak annyit írtak, hogy az uruguay-i sajtó szerint közel a megállapodás. Granat nem tudom honnan halászta a "csatlakozott" infót, de gondolom ő is ezt olvasta és fűzte tovább a dolgot. :)

    VálaszTörlés
  12. ja úgy értve hogy csatlakozott a Ben Arfa ügyhöz :)
    a leigazolásával kapcsolatban :)

    VálaszTörlés
  13. három dolog Ben Arfával kapcsolatban, ha leigazoljuk:
    1. remélem, nem a 'hisztis kis pöcs' formáját hozza, Lyonban és Marseille-ben is voltak allűrjei, nem hiányozna a csapatmorálnak egy ilyen játékos
    2. rohadt jó kis focista
    3. volt már egy laposképű, zseniális ballábú franciánk, valamiért rá emlékeztet HBA


    (jav.: Niang évek óta a Marseille csapatkapitánya, elvileg most a Fenerbahcéhoz készül!)

    VálaszTörlés
  14. Köszi, Zoli, valamit marhára félreolvashattam.

    Egyetértek, nekem szinte biztosan nem lesz nagy kedvencem és az elválás valószínűleg az ő esetében sem lesz zökkenőmentes. De a 2. pontodra reagálva: nagyon kell most nekünk és nem válogathatunk a jó focisták között, be kell érni a tökkelütöttekkel.

    Más: Bellars megy haza Cardiffba (egyelőre csak edzést látogato), erre nem tippeltem volna.

    VálaszTörlés