2008. július 28., hétfő

Barton szabad

Joey Bartont ma délelõtt szabadon engedték. Joeyt hat hónapos börtönbüntetésre ítélték, eddig összesen 74 napot töltött egy manchesteri börtönben. Szabadulásakor rá váró újságíróknak nem nyilatkozott.

Keegan vasárnapi nyilatkozatait olvasva nem kellene meglepõdnöm ("Joey július vége felé már újra velünk tud készülni."), viszont az ítélet kihirdetésekor semmi esetleges rövidítésrõl nem volt szó.

Keegan egyébként a BBC-nek adott nyilatkozatában támogatásáról biztosította Bartont.

Nagyon pipa voltam Bartonra januárban és még most is neheztelek rá. A szezon végén viszont szárnyalt a pályán és nagyon szeretnék újra egy ilyen Bartont Newcastle-mezben látni.

7 megjegyzés:

  1. Remélem az, hogy felvették a kamerák az akcióját, kicsit kimossa az agyát.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem már átesett azon a vonalon, ami után többet árt a csapatnak, mint használ. A felvételek alapján egy szociopatáról van szó, én semmiképp nem dolgoznák vele.

    VálaszTörlés
  3. Minden dolgos kézre szükségünk van. Jah, javaslom a www.blogisztika.blog.hu t. HAJRÁ NU! Moha.

    VálaszTörlés
  4. moha bácsi, ha jól veszem ki akkor ez a te blogod fel is veszem a blogrollba. ;)

    Btw lefoglaltam a blaydonraces.net domaint, 2-3 hét múlva szerintem át is költöztetem az oldalt, de errõl majd még késõbb.

    VálaszTörlés
  5. és az mit jelent? :)

    VálaszTörlés
  6. nem ismered a blaydon racest?

    az a geordie-himnusz, egyik kedvenc dala a drukkereknek

    VálaszTörlés
  7. ja, biztos hallottam már, de a címét még sosem láttam így leírva
    csak angol magyar szótáram van, abban nincs blaydon :)
    a geordie-magyart még nem szereztem be sajnos :)

    VálaszTörlés