2008. május 15., csütörtök

N'Zogbia tagadja a verekedésrõl szóló pletykákat és maradni szeretne

A hét elején megjelentek hírek arról, hogy Abdoulaye Faye és Charles N'Zogbia majdnem összeverekedett a mérkõzés elõtt. Az újságok szerint a két játékos az Allardyce idején érkezõ, illetve a korábban a klubnál lévõ játékosok fizetésérõl vitatkozott, és végül majdnem verekedés lett a vége.

Zoggy ma nemcsak ezeket a hí­reket tagadta, hanem elmondta, hogy mindig is jól érezte magát a klubnál, és kíváncsian várja milyen erõsítések érkeznek.
"Boldog vagyok a Newcastle Unitednél, igazság szerint mindig az voltam. Jelenleg a francia U21-es válogatottra koncentrálok, aztán ahogy a többiek is kíváncsian várom kik érkeznek majd a holtszezonban.

"17 éves korom óta vagyok a Newcastle-nél, és soha nem verekedtem össze senkivel. És miért akarnék nekimenni Abdoulaye Fayenak? Nemcsak hogy jó barátom, de egy kicsit nagyobb is mint én."

Roeder kirúgása óta, amikor Zoggy állítólag a Watford-meccs elõtt egy eligazításon sms-ezett és hazaküldték, szinte folyamatosan olyan hírek keringtek, hogy Charlie nem érzi magát jól a klubnál és a Tottenham és az Arsenal ajánlatát is szívesen elfogadná.

Nagyon bí­zom benne, hogy tényleg jól érzi magát nálunk, a következõ 5-10 évben meghatározó játékosa lehet a klubnak, ha végre leszoknak az edzõink arról, hogy védõként játszassák.

2 megjegyzés:

  1. Everton ellen is a legjobb volt, és belefér szerintem a 4-3-1-2-es taktikába is.

    VálaszTörlés
  2. [...] utolsó mérkőzésén a félidőben le lett cserélve, az azt követő napokban olvasni lehetett egy kisebb vitáról az öltözőben. Aztán nyáron Faye játszott Szenegál színeiben, majd egy egyelőre számunkra ismeretlen [...]

    VálaszTörlés