2010. december 28., kedd

Ashley könnyen kiöli a szenvedélyt

A csodálatos tavalyi évünket és a kellően pozitív rajtunkat követően teljesen visszaköltözött belém a fanatikus, aki 2009 májusában kiszökött belőlem. Izgatottan vártam a mérkőzéseket, tudtam, hogy bármilyen őrült pletyka csak pletyka és bármilyen gubancba is kerül Andy Carroll, Joey Barton vagy akárki más, gond nélkül át fogják vészelni és a pályán ugyanúgy helyt fognak állni, mintha mintapolgárok lennének.

Örültem, hogy végre van megint egy olyan menedzser, akire nem lehet rosszat mondani. Mivel Souness első szezonjának második felében kezdtem el igazán a klubnak szurkolni, lemaradtam Sir Bobby Robson éveiről, így idén először tudtam csapatom kispadján egy általánosan elismert embert.

Már lassan el is felejtettem, hogy ki ül a tulajdonosi páholyban, amikor robbant a bomba, hogy Hughtont kirúgták. Az ezt megelőző folyamatosan pletykákat nem voltam hajlandó komolyan venni, hiszen miért akarnának megválni egy olyan embertől, aki nem keres sok pénzt, teljes mellszélességben mögötte áll az egész csapat és ami a legfontosabb, kihúzta a gárdát a szarból és tisztességesen helytáll az angol élvonalban.

Értem Ashley indokait és képtelen vagyok megérteni, egyetérteni velük. Hughton nyilvánvalóan beleszólást akart az igazolási politikába, erősítéseket szeretett volna, Ashley pedig nem olyan ember, aki megmondaná, hogy "nem", inkább megvárja, amíg összejön 1-2 kellemetlenebb eredmény és bullshit indokkal felállítja a padról. Az már csak hab a tortán, hogy a "tapasztaltabb menedzsert" kereső klub élére kinevezte Alan Pardew-t, rögtön 5,5 évre.

Nem húzták sokat a kinevezést, de az a pár nap is elég volt, hogy kimúljon bennem a tűz a csapat iránt és minden érzelem nélkül fogadjak a Betfairen Pardew-ra. Nem szándékosan, de az utazásaim is úgy alakultak, hogy az elmúlt két mérkőzést nem tudtam teljes nyugalomban végigkövetni. És ma is úgy ülök le a gép elé, hogy persze szurkolok a győzelemnek, de tudom, hogy amíg Mike Ashley a klub tulajdonosa, nem érdemes komoly álmokat dédelgetni, mert bármi jót egy szempillantás alatt tönkre tud tenni.

Ezen a rendkívül pozitív gondolatok után mindenkinek jó szurkolást kívánok a bibsik ellen.

Tottenham: Gomes, Hutton, Dawson, Kaboul, Assou-Ekotto, Lennon, Palacios, Modric, Bale, Pavlyuchenko, Van der Vaart
Cserék: Pletikosa, Jenas, Keane, Crouch, Bassong, Kranjcar, Corluka

Newcastle: Krul, Coloccini, Steven Taylor, Perch, Tiote, Barton, Routledge, Simpson, Smith, Gutierrez, Carroll
Cserék: Harper, Williamson, Lovenkrands, Xisco, Best, Kadar, Ranger

Digi-előfizetőknek TV, többieknek stream a szokott helyeken.

10 megjegyzés:

  1. Sztem adjunk Pardewnak 1 esélyt, a Pool és a City ellen se játszottunk olyan rosszul. Ettől függetlenül úgy érzem ma simán nyer a Spurs, nagyon gyenge a kezdő, a kispadról nem is szólva..

    VálaszTörlés
  2. Nem Pardew-val van problémám (bár már több helyen is kudarcot vallott), hanem azzal, hogy ilyen tulajdonosi mentalitással és viselkedéssel nehéz virágzó jövőt látni.

    VálaszTörlés
  3. Eddig 0-0 és gyenge meccs Krul szépet fogott a végén, jó lenne minimum a döntetlen.

    VálaszTörlés
  4. A Perch-Lennon meccs kimenetele előre borítékolható volt,ettől függetlenül emberelőnynél dominálni kellett volna.A széleken megint vékonyak voltunk sajnos.

    VálaszTörlés
  5. áhh 1 nap pihenővel nem lehet játszani..Hulla fáradtak voltak a játékosok.
    Harper visszatérésének én nagyon örülnék.2 ilyen gólt nem engedhetünk meg magunknak. Bale gólja szép volt de fognia kellet volna..
    Enrique nagyon hiányzott és Perch hozta a 'formáját'.
    Ember előnyben így játszani hogy utolsó 4 percre alakítunk ki helyzeteket..nem értem.

    Smithnek megint nem jött össze a gólszerzés.

    VálaszTörlés
  6. Hát ez hihetetlen fos volt ma:S Joséval mi történt? Tioté körülményes, passzolni nem tud, a piroslap szélén táncolt megint. Routledge ma még ügyetlenebb volt mint szokott. Carroll fáradt ez érthető, rá sztem ne panaszkodjunk. A többieknek se ment, de nem akarok mindenkit leszarozni. A Wigan se lesz könnyebb attól, hogy mögöttünk vannak. Ja, és télen csatárt kell igazolni Carroll mellé.

    VálaszTörlés
  7. "Smithnek megint nem jött össze a gólszerzés."

    Volt komoly lehetősége?

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom, amúgy észrevettétek-e, de megint, megint, MEGINT egy kibaszott megpattanó lövésből lett gól. Ez már a 4. öt meccsen... Egyiksem ment volna be, ha nem pattan meg. (Chelsea, Liverpool, Manc City, Spurs...)

    VálaszTörlés
  9. Igen igen én is észrevettem,eléggé idegesítő kezd lenni.. és ha jól láttam Krul utána le is üvöltötte Perch fejét.


    "Smithnek megint nem jött össze a gólszerzés."

    Volt komoly lehetősége?

    lehet hogy nem figyeltél. Az utolsó percben a gólvonalról fejelték ki a fejesét :)

    VálaszTörlés
  10. Hát ez nem jött össze...Borzasztó volt nézni ezt a szenvedést, valaki szóljon már a Managernek, hogy ez igy nem fog menni...egy szem Carollra ivelgetünk, ezzel a játékkal sajnos oda jutunk, ahol tavaly voltunk...Routledge harmatgyenge, Perch szintén, Tioténak valami szert kellene szedni idegbajra, Smith meg nem értem mit keres a kezdőben , Kádár Tomi ballbekkben sokkal jobb lett volna ....Kell egy gyors csatár, egy jobb bekk, és egy irányitó , mert ha Nolan nincs vagy rossz napja van ,akkor megnézhetjük magunkat !!!

    Január 2.-án jön a Wigan, KÖTELEZŐ nyerni, plussz hozni kell a Birmingham City elleni derbit, és VIssza nekünk Chris Houghtont !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés