2010. november 28., vasárnap

Csevegő - Chelsea

Sajnálom, hogy az utóbbi hetekben posztok nélkül maradtatok, sajnos hiába igyekszik az ember az egyetemen, sok tárgynak a félév végén van a számonkérése és óhatatlanul besűrűsödik a program. A következő 2 hétben még maradni fog ez a pangás. Ha valaki érez magában erőt arra, hogy összedobjon egy-egy posztot a meccsekről, bátran küldje el nekem a marci PONT tomi KUKAC gmail PONT com e-mail címre és nagyon szívesen kiteszem.

Premier League
Newcastle United - Chelsea
helyszín: St. James' Park
jv.: Andre Marriner

Newcastle: Krul - Simpson, S. Taylor, Campbell, Enrique - Routledge, Tiote, Guthrie, Gutierrez - Carroll, Ameobi
Cserepad: Soderberg, Perch, Kadar, Smith, Lovenkrands, Best, Ranger

Kevin Nolan bokasérülés miatt kihagyja a mérkőzést. (Nem tisztem szapulni a helyi médiát, de némileg furcsa, hogy az ilyen dolgokkal kapcsolatban legkevésbé sem értesültek.) Cserébe végre bevetésre készen áll Leon Best a cserepadon.

Chelsea: Cech - Boswinga, Ivanovic, Alex, Cole - Ramires, Obi Mikel, Malouda, Kalou - Anelka, Drogba
Cserepad: Turnbull, Ferreira, Van Aanholt, Bruma, McEachran, Sturridge, Kakuta

A hét második felében rengeteg hó esett Skóciában és Észak-kelet Angliában, egészen ma délelőttig bizonytalan volt, hogy megrendezik-e a mérkőzést (a pályával nincs nagy gond, a környék biztonságossá tételével annál inkább).

A vendégeknél Terry és Lampard továbbra is sérült, Essien el van tiltva. Ettől még bombaerős a londoniak kerete, de aligha bánjuk, hogy három alapemberük hiányzik.

Nálunk debütálni fog a Steven Taylor-Sol Campbell belső páros és legalább három mérkőzésen át játszani is fognak köszönhetően Colo és Williamson 3-3 meccses eltiltásának. Nem tudom, hogy Barton kapott-e pénzbüntetést a Pedersen elleni ügy miatt, de ha máshogy nem, anyagi fenyítéssel muszáj lenne egy kis fegyelmet verni a játékosokba.

A meccset fél háromtól élőben adja a Digi Sport, a kevésbé szerencsés többségnek maradnak a streamek. Apcuknak pedig mindannyiunk nevében boldog születésnapot!

Jó szurkolást!

12 megjegyzés:

  1. Apcuknak Newcastle győzelemben teli boldog születésnapot :)

    VálaszTörlés
  2. nem úgy volt,hogy Alex-et műtik? mennyivel jobban nézne ki az Ivanovic,Ferreira belső páros...

    remélem Guthrie játékban lesz már-sok múlhat az indításain,pontrúgásain!

    VálaszTörlés
  3. Nem is akkora baj, hogy játszik Alex. :D

    VálaszTörlés
  4. hozhattuk volna a meccset még az első félidőben..
    azért nem rossz eredmény , jó ez a döntetlen

    VálaszTörlés
  5. a második félidőt illetően van egy csepp hiányérzet,de összességében részemről rendben van ez az egy pont.
    nagy élmény volt újra látni Tayls-t tétmeccsen(tudom egyedül vagyok ezzel)!

    VálaszTörlés
  6. Örülök én is, hogy játszott végre, most látszik milyen fontos, hogy maradt (reméljük marad is). Ahhoz képest a védelemmel (szerintem) nem volt nagy gond, hogy most játszottak először így. A Digis kommentátor meg egy nagy retekfejű, végig "Sztivi Hárperezett", de nem csak emiatt...
    Egyébként a 2. félidő alapján jó az 1 pont, Sholát szinte el is felejtettem, hogy a pályán van, Ranger meg kevés.

    VálaszTörlés
  7. Digis kommentátorok általában mindig hülyeségeket beszélnek.. :)

    Shola most harmat gyenge volt.Nem is értettem miért Rangert hozták a pályára mikor a végén már csak a kontrákra ált be a csapat (lovenkrands jobb választás lett volna szerintem..)

    VálaszTörlés
  8. helló, köszi, nem figyeltem ezt a threadet vasárnap, de amúgy honna tudod? és ki vagy? :D

    VálaszTörlés
  9. előbb a szóellenőrzéskor azt kellett beírnom, hogy perch, ez komoly? ez vmi rossz tréfa lehet.

    VálaszTörlés
  10. Márton Tamás ; írta a facebook. :)

    Véletlen generált lehet a robotszűrés, nem adtam meg semmiféle Perch-t. :)

    VálaszTörlés
  11. jaj bazze nem olvastam el a cikket :) a meccset sem néztem igazából, mert vendégek voltak, meg családi ebéd, és hát nem volt pofénk tomasszal elhúzni.

    VálaszTörlés