2010. november 13., szombat

Csevegő - Fulham

Premier League
Newcastle United - Fulham
helyszín: St. James' Park
jv.: Lee Probert

Newcastle: Krul - Simpson, Williamson, Coloccini, Enrique - Guthrie, Tiote, Nolan (c), Gutierrez - Carroll, Lovenkrands
Cserepad: Soderberg , Campbell, S. Taylor, Smith, Routledge, Ranger, Xisco

Guthrie és Lovenkrands kerültek be a kezdőbe a frissen megsérült és eltiltott delikvensek helyére.

Joey Barton megkezdi eltiltását, Shola Ameobinak húzódása van és a legújabb hírek szerint Ryan Taylor bokaproblémákkal küzd. A héten Chris Hughton nem rejtette véka alá, hogy szívesen bizalmat szavazna Nile Rangernek. A szokásos nevek (Steve Harper, Dan Gosling, Hatem Ben Arfa és Leon Best) továbbra is hiányoznak.

Fulham: Schwarzer - Kelly, Hangeland, Hughes, Duff - Murphy (c), Dempsey, Davies, Gera - A. Johnson, Dembele
Cserepad: Stockdale, Pantsil, Briggs, Etuhu, Greening, E. Johnson, Kamara

Nem nagyon találok igazi bal hátvédet, könnyen lehet, hogy Damien Duff játszik majd a védelem szélén.

A Blackburn-beszámolóban tévesen azt írtam, hogy a Chelsea elleni szenvedték el első idegenbeli vereségüket. Ami meglepetés volt számomra és meg akartam említeni - de rosszul emlékeztem rá - az, hogy bár nyeretlenek, 4 döntetlenjük is van idegenben, ami arra enged következtetni, hogy kellemetlen ellenfelet jelentenek.

Párhuzamosan hat mérkőzést rendeznek a mérkőzés időpontjában, de kellő számú külföldi csatorna sugározza a találkozót ahhoz, hogy ismét találjunk streamet.

14 megjegyzés:

  1. Szerdához hasonlóan van Veetle-s stream az adthe-n.
    http://atdhe.net/28128/watch-newcastle-vs-fulham

    VálaszTörlés
  2. ez is jó,viszonylag http://realsportz7.blogspot.com/2010/11/ch3.html

    VálaszTörlés
  3. vshare... és azt mondja, cant connect to server :(

    VálaszTörlés
  4. nagyon beszorultunk az utóbbi tíz percben és voltak ott helyzetek is.

    VálaszTörlés
  5. megint ki fogunk kapni van 1 olyan érzésem..

    VálaszTörlés
  6. van működő streametek?

    VálaszTörlés
  7. Én most már egy fizetős helyen nézem, amit Holmes beírt, az viszonylag jól működött.

    Egy hangyafasznyival jobb csak a támadójátékunk sajnos. A szöglet utáni duplahelyzeten kívül komoly sansz nem volt, mert megint rosszak az utolsó passzok. Remélem fel tudunk kicsit javulni, mert lassan elhiszi a Fulham, hogy ők is nyerhetnek.

    VálaszTörlés
  8. http://nufc.co.hu/component/option,com_jpfchat/Itemid,107/#inscore_ifheight_xdc_10700

    itt remélem menni fog

    VálaszTörlés
  9. a második félidő azért már jobban néz ki!

    VálaszTörlés
  10. azért jó hallani h a közönség ennyire velünk van:)

    VálaszTörlés
  11. Ranger játszatását továbbra sem értem. Kölcsönben fejlődhetne, de most is ment el támadásunk rajta. Egyébként mindig ha 3-4-en mehettünk volna 3-4 védőnek a helyzetet., csírájában elrontottu

    VálaszTörlés
  12. A büdös makik megcsinálták,gyakorlatilag lefocizták a Chelsea-t! Mondjuk vicces volt a blues védelme,két szélsőhátvéd(Ferreira,Ivanovic) játszott belül-olyan is volt...
    Nagyon szurkoltam ellenük,de el kell ismerni,nagyobb arányban is győzhettek volna.

    Ha már,mackems rendeljetek dvd-t,nincs postaköltség http://www.dukevideo.com/Football/DVD/Newcastle-United-DVDs/Newcastle-United-5-Sunderland-1-DVD.aspx

    VálaszTörlés
  13. Nem értem, Xisco ennyire rossz, hogy még egy próbát se érne meg? A Villa ellen láttam, kapott 5 percet volt is egy gólpassza, azt hittem pozitívan hat az itteni pályafutására. Most látom már legalább a padon ott volt, de eddig ott se nagyon. Én azért kíváncsi lennék rá, de lehet egyedül vagyok vele.

    VálaszTörlés