2010. október 3., vasárnap

Csevegő - Manchester City

Premier League
Manchester City - Newcastle United
helyszín: Eastlands
jv.: Martin Atkinson

Newcastle: Krul - Perch, Williamson, Coloccini, Enrique - Gutierrez, Tiote, Barton, Ben Arfa - Nolan (c) - Ameobi (4-4-1-1)
Cserepad: Soderberg (k), Campbell (v), R. Taylor (v), Smith (v), Routledge (kp), Carroll (cs), Lovenkrands (cs)

Manchester City: Hart - Boateng, K. Toure, Kompany, Lescott - De Jong, Barry, Y. Toure, Silva, Milner - Tevez (4-5-1)
Cserepad: Given (k), Boyata (v), Vieira (kp), Johnson (kp), Adebayor (cs), Santa Cruz (cs), Jo (cs)

Nem szeretünk idejárni, 6 vendégszereplésünk során összesen két pontot szereztünk. Ha már a Stoke-beszámolóban megemlítettem a vereség következményét (15. hely); győzelem esetén akár a 7. helyig is előreléphetünk.

A meccset Angliában az ESPN sugározza, a megszokott helyeken jó eséllyel lesznek streamek.

Jó szurkolást!

4 megjegyzés:

  1. Lehet,hogy kikapunk ma,de az biztos,ez a csapat egyben van morálisan! Egy nagy veszély az estleges sérüléshullám.
    Ben Arfa törése után kishíján kikapcsoltam,szerencsére a csapat átlendült és óriásit játszott.Colo húzódása sem holnapra jön rendbe az biztos...

    VálaszTörlés
  2. Reméljük Colo kikúrálja magát a szünet alatt.

    Ben Arfa sérülése után nem sokkal kapcsolódhattam be, örülök, hogy nem láttam, de az érződött, hogy mindkét csapat sokkolva volt.

    Tetszett, ahogy a gól után reagáltunk, nem védekezik valami jól a City. 2-3-szor, amikor Shola elcseszett valamit, felszisszentem, hogy Carroll ezt megoldotta volna. Reméljük előbb-utóbb Nolan vagy maga Shola helyett behozza Hughton.

    Tiote isteni jó megint.

    VálaszTörlés
  3. Colonál a válogatott szünetre gondoltam természetesen. :)

    VálaszTörlés
  4. Nolan szabadabban játszik és nagyobb kedvvel,Jonas-ról nem beszélve!
    Tiote a mi Essienünk(titkon vágyom rá,hogy odavágjon egyet De Jongnak-tudom gyerekes,de akkor is kapja be!)
    Shoa-nál az utolsó húzás hibádzik most.

    Atkinson egy barom ofkorsz.

    Basszus szerencsétlen Hatem még lefelé,levéve a maszkot kiintett...
    Sebaj,akkor is nagy spíler lesz nálunk!

    VálaszTörlés