2009. december 8., kedd

Videó: Watford



Pancrate gólja nekem Martinst idézte, tetszetős.

3 megjegyzés:

  1. albiondean mostantól a blip.tv-t használja? sosem hallottam még erről az oldalról, és elég hosszadalmas mindig leszedni a 600 megás football league showt, bár vannak jó meccsek

    VálaszTörlés
  2. Pancrate gólja tényleg nagyon szép volt:)
    remélem még sok ilyet ajándékoz nekünk :P

    VálaszTörlés
  3. "albiondean mostantól a blip.tv-t használja? sosem hallottam még erről az oldalról, és elég hosszadalmas mindig leszedni a 600 megás football league showt, bár vannak jó meccsek"

    Ha vasárnap délután teszed be utorrentbe, akkor gyorsan lejön, igaz kihagyhatnák belőle a stúdiózást is, teljesen felesleges.
    Amúgy ki akartam vágni és feltenni valahova, csak lusta voltam leszedni a virtualdub-ot, így maradt a keresés a maxxed-en.

    VálaszTörlés